Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 2 από 2

Θέμα: Tεχνική υποστήριξη:)

          
   
  1. #1
    Εγγραφή
    02-03-2015
    Μηνύματα
    5
    Ευχαριστώ
    0
    Εχει 7 Ευχαριστώ σε 4 Posts

    Προεπιλογή Tεχνική υποστήριξη:)

    Η ακόλουθη είναι μια πραγματική ιστορία από την υπηρεσία τεχνικής()
    εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας Word Perfect (ηλεκτρονικοί
    υπολογιστές).
    Είναι αυτονόητο ότι ο υπάλληλος απολύθηκε, παρ' όλα αυτά ο ίδιος έχει
    κάνει αγωγή για αναίτια απόλυση.
    Ο διάλογος προέρχεται από τη μαγνητοφώνηση που οδήγησε στην απόλυση:

    "Τεχνική εξυπηρέτηση Word Perfect, πως μπορώ να σας βοηθήσω;
    "Ναι, ξέρετε, έχω πρόβλημα με το Word Perfect."
    "Τι είδους πρόβλημα;"
    "Να, καθώς δακτυλογραφούσα, ξαφνικά όλες οι λέξεις χάθηκαν."
    "Χάθηκαν;"
    "Εξαφανίστηκαν."
    "Μμμ. Τι σας δείχνει η οθόνη τώρα;;;;"
    "Τίποτα."
    "Τίποτα;;;;"
    "Είναι κενή. Δεν δέχεται οτιδήποτε και να γράψω."
    "Είστε ακόμα μέσα στο Word Perfect ή έχετε βγει;"
    "Πως μπορώ να το καταλάβω;"
    "Βλέπετε το σήμα C: στην οθόνη;" (Ελεύθερη μετάφραση του "Can you see
    the C: prompt on the screen?")
    "Τι σημασία έχει η οθόνη;" (Ελεύθερη μετάφραση του "What's a
    sea-prompt?")
    "Ξεχάστε το. Μπορείτε να κινήσετε τον δρομέα (cursor) στην οθόνη;"
    "Δεν υπάρχει δρομέας. Σας είπα, δεν δέχεται οτιδήποτε και να γράψω!"
    "Έχει ένδειξη λειτουργίας το μόνιτορ σας;"
    "Τι είναι μόνιτορ;"
    "Είναι το πράγμα με την οθόνη που μοιάζει με τηλεόραση. Μήπως έχει ένα μικρό λαμπάκι που σας λέει πότε είναι αναμμένο;"
    "Δεν ξέρω."
    "Τότε κοιτάξτε πίσω από το μόνιτορ και βρείτε από που βγαίνει το
    καλώδιο. Μπορείτε να το δείτε;"
    "Ναι, νομίζω."
    "Ωραία. Ακολουθήστε το καλώδιο μέχρι το φις και πέστε μου αν είναι
    συνδεδεμένο στην πρίζα."
    "...Ναι, είναι."
    "Όταν κοιτούσατε πίσω από το μόνιτορ, προσέξατε αν έβγαιναν δύο καλώδια και όχι μόνο ένα;"
    "Όχι."
    "Τέλος πάντων, βγαίνουν. Θα ήθελα να κοιτάξετε και να βρείτε το άλλο
    καλώδιο."
    "Εντάξει, το βρήκα."
    "Ακολουθήστε το και πέστε μου αν είναι καλά συνδεδεμένο στο πίσω μέρος του υπολογιστή σας."
    "Δεν μπορώ να φτάσω εκεί."
    "Καλά. Τουλάχιστον μπορείτε απλώς να δείτε αν είναι;"
    "Όχι."
    "Ακόμα κι αν πατήσετε πάνω σε κάτι και τεντωθείτε λίγο;"
    "Δεν μπορώ να δω, όχι γιατί δεν φτάνω, αλλά γιατί είναι σκοτάδι."
    "Σκοτάδι;"
    "Ναι. Το φως του γραφείου είναι σβηστό και το μόνο φως που έχω έρχεται από το παράθυρο."
    "Τότε ανάψτε το φως."
    "Δεν μπορώ."
    "Γιατί όχι;"
    "Γιατί υπάρχει διακοπή ρεύματος."
    "Διακοπή... Διακοπή ρεύματος; Αχά! Λοιπόν, το βρήκαμε. Έχετε ακόμα τα
    κουτιά, τα βιβλία, και τα υπόλοιπα υλικά συσκευασίας του υπολογιστή
    σας;"
    "Βέβαια, τα κρατάω στην ντουλάπα."
    "Ωραία. Φέρτε τα, αποσυνδέστε το σύστημα σας και συσκευάστε το όπως ήταν όταν το πήρατε. Μετά επιστρέψτε το στο κατάστημα απ' όπου το πήρατε."
    "Αλήθεια; Είναι τόσο σοβαρό;"
    "Δυστυχώς ναι."
    "Καλά, αφού είναι έτσι. Και τι θα τους πω;"

    "Πέστε τους ότι με την ******* που σας δέρνει, δεν μπορείτε να έχετε
    υπολογιστή."

  2. Οι παρακατω 3 χρήστες σε ευχαριστούν MiltosAgath για το θέμα αυτό:

    Ανατολή (09-05-15),hammer (17-04-15),lenin67 (16-04-15)

  3. #2
    Εγγραφή
    02-04-2010
    Μηνύματα
    12.295
    Ευχαριστώ
    1.432
    Εχει 12.648 Ευχαριστώ σε 6.294 Posts

    Προεπιλογή Απάντηση: Tεχνική υποστήριξη:)

    πολύ καλό... χεχε

Δικαιώματα - Επιλογές

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB code is σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας