Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 4 από 4

Θέμα: Ιερά Σινδόνη του Τορίνο

          
   
  1. #1
    Εγγραφή
    06-07-2009
    Μηνύματα
    4.542
    Ευχαριστώ
    1.281
    Εχει 8.423 Ευχαριστώ σε 3.542 Posts

    Find Ιερά Σινδόνη του Τορίνο



    Ο Χριστός είχε ύψος 1,82, βάρος περί τα 80 κιλά και... ομάδα αίματος ΑΒ, συνηθέστατη στους κατοίκους της Παλαιστίνης. Πριν πεί το "τετέλεσται" είχε υποφέρει απίστευτα μαρτύρια.

    Αλλά αυτά τα χαρακτηριστικά, που αποκαλύπτονται για τον Θεάνθρωπο από την Ιερά Σινδόνη του Τορίνο και καταγράφηκαν με ακρίβεια χιλιοστού με τις τεχνικές της ΝΑΣΑ, εξακολουθούν να αμφισβητούνται. Η αυθεντικότητα της Σινδόνης είναι το τελευταίο από τα μυστικά που θα αποκαλύψει το Βατικανό.
    Το ύφασμα μήκους 4,36 μέτρων και πλάτους 1,09 μ., βρίσκεται προφυλαγμένο σε μια θωρακισμένη προθήκη. Για να δει κανείς το αποτύπωμα του νεαρού άνδρα, που φέρεται ότι ήταν ο Χριστός, πρέπει να σταθεί σε απόσταση 2-5 μέτρων.

    Τότε διακρίνεται το αρνητικό αποτύπωμα ενός ανθρώπου με σταυρωμένα χέρια και πόδια, με εμφανή σημάδια από ένα ακάνθινο στεφάνι και τεράστια καρφιά στους καρπούς και τους ταρσούς.
    Η μεγάλη περιπέτεια για τους ερευνητές και το Βατικανό άρχισε το 1983, όταν η Εκκλησία κληρονόμησε το κειμήλιο από τον τελευταίο βασιλιά της Ιταλίας Ουμβέρτο τον Β΄. Αν και στις 28 Μαΐου του 1898 ο φωτογράφος Σεκόντος Πία είχε αποτυπώσει για πρώτη φορά τη Σινδόνη και είχε διακρίνει την εικόνα ενός άνδρα, πολύ λίγοι πίστεψαν και αυτόν και τη φωτογραφία του.
    Ο χλευασμός προς όσους πίστευαν ότι είχαν δει τον Χριστό στο κειμήλιο είχε την ευλογία του Αρχιεπισκόπου του Τορίνο, Αναστάσιο Μπαλεστρέρο, που σε συμφωνία με το διευθυντή του Βρετανικού μουσείου επέτρεψαν σε ερευνητές από την Οξφόρδη, τη Ζυρίχη και το Τάκσον στην Αριζόνα να αποσπάσουν μερικά τετραγωνικά εκατοστά της Σινδόνης και νήματα για να τα μελετήσουν. Τον Οκτώβριο του 1988 ο Μπαλεστρέρο θριαμβολογούσε: "Το σάβανο δεν είναι γνήσιο. Είναι μεσαιωνικό. Η επιστήμη μίλησε". Οι ειδικοί το χρονολόγησαν μεταξύ του 1260 και του 1390. Μόνο που τους διέφυγαν μερικές λεπτομέρειες. Ότι μελέτησαν ένα κομμάτι που είχε προστεθεί σε επισκευή και ότι η τιμή του άνθρακα 14 είχε αλλοιωθεί διότι η Σινδόνη είχε υπερθερμανθεί από πυρκαγιές. Η πρώτη που καταγράφηκε ήταν στις 4 Δεκεμβρίου του 1532 στο Σαμπερί και η τελευταία στις 12 Απριλίου του 1997.
    Ρώσοι επιστήμονες θεωρούν ότι το αντικείμενο έχει χρονολογηθεί με λάθος, τουλάχιστον μιας χιλιετίας, μόνο και μόνο από το γεγονός ότι υπερθερμάνθηκε τόσες φορές. Η παρατήρησή τους υποστηρίζεται από την τυπολογία του υφάσματος, την ύφανσή του, τις επανασυνθέσεις της εικόνας από τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και όσα μαρτυρούνται από τα Ευαγγέλια.
    Ο νυν επικεφαλής του Διεθνούς Ινστιτούτου για την έρευνα της Σινδόνης στο Τορίνο, καθηγητής Μαθηματικών και Φυσικής στο Πανεπιστήμιο της πόλης Μπρούνο Μπαρμπέρις δηλώνει σήμερα "πεπεισμένος" ότι το κειμήλιο ήταν πράγματι η Σινδόνη με την οποία τύλιξαν τον Χριστό μετά την Αποκαθήλωση.
    Αλλά αυτό δεν αποδεικνύεται διότι η Καθολική Εκκλησία δεν επιτρέπει μια έρευνα του DNA, που ενδεχομένως έχει εμποτίσει τη Σινδόνη. Εάν ερευνηθεί το γενετικό υλικό θα μπορούσε να αποκαλυφθεί εάν υπάρχουν Χ και Υ χρωμοσώματα. Αυτά θα έδιναν πιθανώς αιρετική απάντηση στο ερώτημα εάν υπήρξε άνθρωπος ο πατέρας του Ιησού, θέτοντας σε κίνδυνο ένα από τα πιο σημαντικά δόγματα των καθολικών, την Άμωμο Σύλληψη.
    Δεκάδες επιστήμονες πιστεύουν ότι πρόκειται για το μοναδικό αποτύπωμα του Χριστού, χωρίς να μπορούν να εξηγήσουν πως το ύφασμα, ένα νεκρικό σινδόνι της εποχής, "κράτησε" την εικόνα με τόση λεπτομέρεια. Μέχρι τώρα και οι πιστοί της Σινδόνης και εκείνοι π ου απορρίπτουν ως φαντασιοπληξία το ενδεχόμενο, η μορφή που έχει αποτυπωθεί σ’ αυτή να είναι το ανθρώπινο σώμα του Χριστού, δεν έχουν βρεί καμία αντινομία στα στοιχεία που προκύπτουν απ’αυτή για την ηλικία και την καταγωγή του σώματος που κάλυψε και σ’αυτά που μαρτυρούνται από τα Ευαγγέλια.
    Μέχρι να αποφασίσει το Βατικανό να αφήσει το δρόμο ελεύθερο στην επιστήμη, το μυστήριο της Σινδόνης θα παραμένει άλυτο, ίσως ακόμα πιο γοητευτικό γι’ αυτό το λόγο.
    Τα ίχνη
    Στη Σινδόνη του Τορίνο έχει αποτυπωθεί ολόκληρη η πορεία του Ιησού προς το μαρτύριο αλλά και τα ίχνη από την περιπέτεια του κειμηλίου, πριν καταλήξει στη θωρακισμένη προθήκη στην Ιταλία.

    • 1. Φαίνονται οι κηλίδες από την πυρκαγιά του 1532.
    • 2. Έχουν απομείνει ίχνη ύδατος από την προσπάθεια κατάσβεσης της πυρκαγιάς.
    • 3. Διακρίνεται το πρόσωπο του Ιησού.
    • 4. Οι πληγές από το φραγγέλιο στις δύο πλευρές, γιατί μαστίγωσαν το Χριστό δύο Ρωμαίοι στρατιώτες.
    • 5. Φαίνονται τα αγκάθια από τη στεφάνη, η οποία όμως προβάλλει σαν είδος κράνους από διάφορα κλαδιά και όχι απλώς ένα "διάδημα", όπως παραδίδεται από την εικονογραφία.
    • 6. Φαίνεται ο τύπος των ήλων στον καρπό, γιατί όσοι σταυρώνονταν την εποχή εκείνη συγκρατούντο στο σταυρό με τεράστια καρφιά που διαπερνούσαν όχι την παλάμη, όπως παραδίδεται, αλλά τους καρπούς, για να μπορούν να αντέξουν το βάρος του σώματος.
    • 7. Τα ίχνη αίματος ανήκουν στην ομάδα ΑΒ, τη συνηθέστερη στην Παλαιστίνη.
    • 8. Η πληγή από τη λόγχη.
    • 9. Το αίμα από την πληγή
    • 10. Έχουν αποτυπωθεί οι πληγές από τους ήλους στα πόδια, αλλά μόνο το ένα πέλμα έχει αιμορραγήσει.
    • 11. Το ίχνος από ένα δοκάρι μαρτυρεί ότι ο Χριστός είχε στη ράχη του, στην πορεία προς το μαρτύριο, μόνο το εγκάρσιο τμήμα του Σταυρού.







    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη laikos : 17-03-11 στις 19:11

  2. Οι παρακατω 4 χρήστες σε ευχαριστούν laikos για το θέμα αυτό:

    Ανατολή (17-03-11),geodon (17-03-11),hammer (17-03-11),lenin67 (17-03-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    02-04-2010
    Μηνύματα
    12.295
    Ευχαριστώ
    1.432
    Εχει 12.648 Ευχαριστώ σε 6.294 Posts

    Προεπιλογή Απάντηση: Η ΝΑΣΑ ανέλυσε τα αποτυπώματα του Χριστού;

    Υπερφυσική η Ιερά Σινδόνη του Τορίνο, σύμφωνα με νέα έρευνα

    Νέα έρευνα που θεωρεί υπερφυσική την Ιερά Σινδόνη του Τορίνο, ξεσηκώνει αντιπαραθέσεις.

    [IMGL]http://sup.kathimerini.gr/kathnews/photos/21-12-11/21-12-11_419440_1.jpg[/IMGL]Η πασίγνωστη και άκρως αμφιλεγόμενη Ιερά Σινδόνη του Τορίνο, όπου υποτίθεται ότι πάνω της έχει μυστηριωδώς αποτυπωθεί το αυθεντικό πρόσωπο του Χριστού, κάτι που όμως δεν έχει γίνει γενικά αποδεκτό έξω από τους κύκλους της εκκλησίας, ξεσηκώνει νέες αντιπαραθέσεις, εν μέσω των εορτών. Μια νέα μελέτη Ιταλών ερευνητών κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η εικόνα στο ύφασμα δεν μπορεί να αποτελεί έργο απατεώνων του Μεσαίωνα, αλλά πρέπει να δημιουργήθηκε από μια υπερφυσική λάμψη φωτός.

    Οι Ιταλοί επιστήμονες της Εθνικής Υπηρεσίας Νέων Τεχνολογιών, Ενέργειας και Βιώσιμης Οικονομικής Ανάπτυξης (ΕΝΕΑ) αρνούνται να δεχτούν ότι η εικόνα, που υποτίθεται ότι αποτυπώθηκε στο ύφασμα που τύλιγε το νεκρό σώμα του Χριστού, είναι απάτη και δεν αποκλείουν να παραπέμπει σε ένα μεταφυσικό συμβάν, που υπερβαίνει την κατανόηση της σύγχρονης επιστήμης.

    Η σινδόνη, δηλαδή το νεκρικό σάβανο, είναι ένα ορθογώνιο ύφασμα με διαστάσεις περίπου τέσσερα μέτρα επί ένα. Οι Ιταλοί ερευνητές, αντίθετα με τους ισχυρισμούς των σκεπτικιστών περί μεσαιωνικής απάτης, ισχυρίζονται ότι την εποχή εκείνη δεν υπήρχε διαθέσιμη τεχνολογία που να επέτρεπε μια τόσο πετυχημένη αποτύπωση.

    Οι Ιταλοί επιστήμονες δήλωσαν ότι επί χρόνια προσπάθησαν να κάνουν κάτι παρόμοιο σε ύφασμα στα εργαστήριά τους και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι μόνο αν χρησιμοποιούσαν υπεριώδες λέιζερ (κάτι που προφανώς δεν υπήρχε στον Μεσαίωνα) θα μπορούσαν να δημιουργήσουν κάτι ανάλογο. Έτσι, όπως είπαν, σύμφωνα με τις βρετανικές «Ιντιπέντεντ» και «Ντέιλι Μέιλ», δεν πρέπει να αποκλειστεί ότι το αποτύπωμα έγινε από μια πανίσχυρη υπερφυσική έκρηξη ενέργειας, η οποία συνόδευσε την ανάσταση του Χριστού.

    Όπως είπε ο επικεφαλής της έρευνας καθηγητής Πάολο ντι Λάτσαρο, μόνο μια σύντομης διάρκειας και έντονη εκπομπή κατευθυνόμενης υπεριώδους ακτινοβολίας θα μπορούσε να χρωματίσει με τέτοιο τρόπο ένα λινό ύφασμα, ώστε να αναπαράγει με τέτοια λεπτομέρεια τα χαρακτηριστικά του προσώπου ενός γενειοφόρου άνδρα, όπως συμβαίνει με τη Σινδόνη του Τορίνο, η οποία ανήκει στο Βατικανό, το οποίο πάντως έχει αποφύγει μέχρι στιγμής να δηλώσει κατηγορηματικά αν θεωρεί αυθεντική τη Σινδόνη.

    Το επίμαχο ύφασμα πιστεύεται ότι μεταφέρθηκε από ένα σταυροφόρο από τους Αγίους Τόπους στη Γαλλία τον 14ο αιώνα. Φυλάχθηκε σε ένα μοναστήρι για αιώνες, όπου και υπέστη ζημιά από φωτιά. Δόθηκε στον αρχιεπίσκοπο του Τορίνο το 1578 από τον Δούκα της Σαβοΐας και έκτοτε φυλάσσεται στον καθεδρικό ναό της πόλης, υπό αυστηρά ελεγχόμενες κλιματικές συνθήκες.

    Αναλύσεις με την μέθοδο του ραδιοάνθρακα, που έγιναν το 1988 από διακεκριμένους ερευνητές τριών εργαστηρίων των πανεπιστημίων της Οξφόρδης, της Αριζόνα και του Ελβετικού Ομοσπονδιακού Ινστιτούτου Τεχνολογίας, το χρονολόγησαν μεταξύ των ετών 1260 και 1390, πράγμα που ουσιαστικά αποδεικνύει την εκδοχή της μεσαιωνικής απάτης. Το εύρημα αυτό, όμως, αμφισβητήθηκε από ορισμένους, με το επιχείρημα ότι το αρχαίο ύφασμα έχει «μολυνθεί» με πιο πρόσφατες ίνες και άλλο υλικό, κυρίως κατά την προσπάθεια αποκατάστασής του μετά την πυρκαγιά που του προξένησε ζημιές.

    Από την άλλη, το 1999, δύο ισραηλινοί επιστήμονες ανακοίνωσαν ότι η γύρη από φυτά, η οποία βρέθηκε πάνω στο ύφασμα, προέρχεται από την περιοχή των Αγίων Τόπων. Το Βατικανό έχει έκτοτε αρνηθεί να ικανοποιήσει επιστημονικά αιτήματα για περαιτέρω έρευνα της σινδόνης.

    Ο ντι Λάζαρο, που δήλωσε ότι η εικόνα πρέπει να έχει δημιουργηθεί «από κάποια μορφή ηλεκτρομαγνητικής ενέργειας», διευκρίνισε ότι δεν είναι σε θέση να δώσει μια εξήγηση για την πηγή της ενέργειας και δήλωσε ότι «η συζήτηση αναπόφευκτα έρχεται να αγγίξει ζητήματα όπως τα θαύματα», ενώ εξέφρασε την ελπίδα ότι η νέα μελέτη «θα ανοίξει ένα φιλοσοφικό και θεολογικό διάλογο για το θέμα».

    Όμως, ο καθηγητής Κρίστοφερ Ράμσεϊ του πανεπιστημίου της Οξφόρδης, ένας από τους ερευνητές που το 1988 χρονολόγησαν το ύφασμα, επανέλαβε και τώρα τη βεβαιότητά του για την ορθότητα της χρονολόγησης γύρω στον 13ο αιώνα μΧ., αρνούμενος το αντεπιχείρημα περί «μόλυνσης» εκ των υστέρων. Αναφερόμενος στα νέα συμπεράσματα των ιταλών ερευνητών, δήλωσε ότι «επειδή μπορούν να αναπαραχθούν παρόμοια αποτελέσματα με υπεριώδες λέιζερ, αυτό δεν σημαίνει ότι αυτός είναι και ο μόνος τρόπος που κάτι τέτοιο (το αποτύπωμα) μπορεί να είχε δημιουργηθεί σε πρώτη φάση».

    Από την άλλη, όπως επισημαίνει η εφημερίδα «Τέλεγκραφ» σε ανάλυσή της, ακόμα και αν αποδεικνυόταν η αυθεντικότητα της αρχαιότητας του υφάσματος, παραμένει το ζήτημα της απόδειξης ότι το πρόσωπο που έχει αποτυπωθεί σε αυτό, ήταν ο ίδιος ο Χριστός. Αν, αντίστροφα, το ύφασμα αποδειχθεί πέραν κάθε αμφιβολίας ότι δεν είναι 2.000 ετών, αυτό δεν αποδεικνύει επίσης πως ο Χριστός δεν ήταν ο υιός του Θεού.

    www.kathimerini.gr με επιπλέον πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ


  4. Οι παρακατω 2 χρήστες σε ευχαριστούν lenin67 για το θέμα αυτό:

    geodon (22-12-11),hammer (22-12-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    05-07-2009
    Μηνύματα
    411
    Ευχαριστώ
    53
    Εχει 131 Ευχαριστώ σε 92 Posts

    Προεπιλογή Νέα στοιχεία για την αυθεντικότητα της Σινδόνης του Τορίνο





    Κάποιοι πιστεύουν ότι είναι το νεκρικό σεντόνι του Χριστού. Άλλοι επιμένουν πως πρόκειται για απάτη των μεσαιωνικών χρόνων.


    Πάντως η Σινδόνη του Τορίνο συνεχίζει να απασχολεί επιστήμονες και πιστούς.

    Τη χρονολόγηση με άνθρακα 14, που είχαν κάνει επιστήμονες του Βρετανικού Μουσείου το 1988 και τοποθετούσαν τη δημιουργία της Σινδόνης μεταξύ 1260 και 1390 μ.Χ., έρχεται να αμφισβητήσει μια νέα έρευνα.

    Τα αποτελέσματα της έρευνας του καθηγητή Τζούλιο Φάντι από το πανεπιστήμιο της Πάδοβα δημοσιεύονται στο βιβλίο «Il Mistero della Sindone» (Το μυστήριο της Σινδόνης), που κυκλοφορεί σήμερα, Μεγάλη Παρασκευή για τη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία.

    Ο καθηγητής Μηχανικής και Θερμικής Ανάλυσης εξέτασε ίνες από τη Σινδόνη και τις συνέκρινε με δείγματα υφάσματος που δημιουργήθηκαν εκατοντάδες χρόνια πριν από τη γέννηση του Χριστού, μέχρι και τους νεότερους χρόνους.

    Η ερευνητική ομάδα πραγματοποίησε δύο χημικά τεστ και ένα μηχανικό, χρησιμοποιώντας υπεριώδες ερυθρό φως και φασματοσκοπία Ράμαν και κατέληξε ότι η Σινδόνη του Τορίνο δημιουργήθηκε την περίοδο 300 π.Χ. – 400 μ.Χ., η οποία καλύπτει τα χρόνια που έζησε ο Χριστός.

    Για την παλαιότερη χρονολόγηση με τον άνθρακα 14, οι ερευνητές της Πάδοβα υποστηρίζουν ότι το κομμάτι ύφασμα που αναλύθηκε τότε πιθανώς είχε αλλοιωθεί από νερό και φωτιά και γι' αυτό έδωσα παραπλανητικά αποτελέσματα.


  6. #4
    Εγγραφή
    05-07-2009
    Περιοχή
    greece
    Μηνύματα
    5.518
    Ευχαριστώ
    9.459
    Εχει 5.459 Ευχαριστώ σε 2.795 Posts

    Προεπιλογή Ιταλοί ντετέκτιβ αποκαλύπτουν πώς ήταν το πρόσωπο του Χριστού όταν ήταν παιδί



    Τη διάσημη «Σινδόνη του Τορίνο», η οποία υποτίθεται ότι κάλυψε το νεκρό σώμα του Χριστού, χρησιμοποίησαν Ιταλοί ντετέκτιβ, για να δημιουργήσουν μέσω υπολογιστή μια αναπαράσταση του προσώπου του όταν ήταν παιδί.




    Ιταλοί ντετέκτιβ αποκαλύπτουν πώς ήταν το πρόσωπο του Χριστού όταν ήταν παιδί
    HuffPost Greece | Newsroom

    Δημοσιεύθηκε: 05/05/2015 11:02 πμ EEST Ενημερώθηκε: 05/05/2015 11:03 πμ EEST
    SHROUD TURIN

    Κοινοποίηση 6
    Tweet 0
    Σχόλιο 0

    Τη διάσημη «Σινδόνη του Τορίνο», η οποία υποτίθεται ότι κάλυψε το νεκρό σώμα του Χριστού, χρησιμοποίησαν Ιταλοί ντετέκτιβ, για να δημιουργήσουν μέσω υπολογιστή μια αναπαράσταση του προσώπου του όταν ήταν παιδί.

    Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα του Independent, η εικόνα δημιουργήθηκε από το αρνητικό της εικόνας. Από εκεί και πέρα, χρησιμοποιήθηκε τεχνική ψηφιακής «αντιγήρανσης» για να δημιουργηθεί η εικόνα του νεαρού Ιησού, μειώνοντας το μέγεθος του σαγονιού, ανυψώνοντας το πιγούνι και ισιώνοντας τη μύτη.

    Στην ουσία πρόκειται για μια τεχνική που χρησιμοποιεί η ιταλική αστυνομία για τη δημιουργία εικόνων των προσώπων εγκληματιών – περιλαμβανομένων ηγετικών στελεχών της Μαφίας- που δραστηριοποιούνται στο οργανωμένο έγκλημα εδώ και δεκαετίες. Τέτοιες τεχνικές χρησιμοποιήθηκαν για τη δημιουργία εικόνας του προσώπου του Μπερνάρντο Προβεντσάνο, από φωτογραφία που είχε τραβηχτεί το 1959. Ο Προβεντσάνο συνελήφθη το 2006.

    Η εικόνα του νεαρού Ιησού και οι μέθοδοι που χρησιμοποιήθηκαν θα αποτελέσουν το θέμα επερχόμενου προγράμματος της ιταλικής τηλεόρασης. Σε αυτή την περίπτωση, το εγχείρημα έγινε με την ευκαιρία του νέου «ostensione»- μιας σπάνιας έκθεσης της Σινδόνης στον Καθεδρικό του Τορίνο.



    Η Σινδόνη φαίνεται να παρουσιάζει το εμπρόσθιο και το οπίσθιο μέρος ενός γενειοφόρου άνδρα με μακριά μαλλιά, που φέρει τραύματα τα οποία παραπέμπουν σε σταύρωση- συν μια ουλή στο πλευρό, που παραπέμπει στο τραύμα που επέφερε η «Λόγχη του Πεπρωμένου», ένα άλλο από τα θρυλικά ιερά αντικείμενα του Χριστιανισμού.

    Η Σινδόνη θα εκτίθεται για δύο μήνες, και αναμένονται εκατομμύρια επισκέπτες. Ο Πάπας Φραγκίσκος αναμένεται να επισκεφθεί το έκθεμα και να προσευχηθεί στις 21 Ιουνίου.

    Σημειώνεται ότι τεστ με χρονολόγηση άνθρακα που έγιναν το 1998 αμφισβητούν την αυθεντικότητα της Σινδόνης, με τους ερευνητές να υποστηρίζουν ότι η εικόνα προέκυψε μεταξύ του 1260 και του 1390 – κάτι που θα σημαίνει ότι δεν είναι κάτι παραπάνω από μια μεσαιωνική «φάρσα/ απάτη». Ωστόσο, οι υπέρμαχοι υποστηρίζουν ότι έγιναν δοκιμές πάνω σε νεότερα κομμάτια της, ενώ κάποιοι κάνουν λόγο για τεστ που έδειξαν ίχνη φυτών που συναντώνται μόνο στους Αγίους Τόπους.


  7. Οι παρακατω 3 χρήστες σε ευχαριστούν hammer για το θέμα αυτό:

    korn (06-05-15),lenin67 (05-05-15),takisote (05-05-15)

Παρόμοια Θέματα

  1. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 11-01-13, 02:07
  2. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-11-11, 17:20
  3. Ιερό ευαγγέλιο κατά της κρίσης
    By laikos in forum ΘΕΟΛΟΓΙΑ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-10-10, 21:49

Tags for this Thread

Δικαιώματα - Επιλογές

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB code is σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας